Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Μια πανέμορφη τοιχογραφία στα Τρίκαλα

Όπως θα ξέρουτε είχα πάει πριν κάνα μήνα στα Τρίκαλα
και οι αμφιτρύωνές μου (μα και οικοδεσπότες μου) αφού με τραπέζωσαν στο ιστορικό κέντρο με έσυραν (χωρίς να μου πούν γιατί) στα Μανάβικα (παλιά κεντρική γειτονιά),
όπου μου έδειξαν αυτή την τεράστια τοιχογραφία, στο πλευρό μιας πολυκατοικίας.

Στο κόκκινο μπαλκόνι είναι ο Τσιτσάνης.
Σχεδόν όλα τα πρόσωπα της τοιχογραφίας είναι υπαρκτά.
Το κρεμασμένο πανώ (ντροπ τα λέγαμε παλιά) δείχνει την ταυτότητα του έργου.



Μου άρεζε πολύ που κάτω δεξιά, στη θέση της υπογραφής, οι καλλιτέχνες απεικόνισαν τις φραπεδιές και τα πινέλα τους, δίκην υπογραφής.
Αλλά ακόμα πιο πολύ μου άρεζε η πρωτοβουλία του γείτονα να ανοίξει παράνομο παράθυρο στον τέταρτο όροφο για να θαυμάζει την τοιχογραφία. Σε πηγάδι κατούρησε, δηλαδή;

Ενημέρωση: την έφκιαξαν αυτοί εδώ οι Γάλλοι.

20 σχόλια:

aris είπε...

Πολύ όμορφο.Μπράβο στους καλλιτέχνες.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ναι, τα σπάει!
Κρίμα που είχα μαζί μου μόνο τη μικρή μηχανή.

Ιφιμέδεια είπε...

Είναι υπέροχη.
Την έχει φτιάξει μιά ομάδα καλλιτεχνών από τη Γαλλία που δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο
Δείτε εδώ http://www.cite-creation.com/realisations.php

Swell είπε...

Μετρημένο βρίσκω το γείτονα του τετάρτου. Θα μπορούσε να 'χε φτιάξει μπαλκόνι. Στην Ελλάδα ζούμε. Όντως πανέμορφη η τοιχογραφία!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ιφιμέδεια, μερσί

Σουέλ, φυσικά!

Δημήτρης είπε...

Την είχα δει κάποτε στην τηλεόραση, πολύ ωραία δουλειά.

Κάτι παρόμοιο είχα δει πριν μερικούς μήνες και στην Θεσσαλονίκη:

http://www.flickr.com/photos/dkilim/5769346904/

FyKi είπε...

Mou arese pou eida kati tetoio ekei pou den to perimeneis. Mou 8ymise mia ek8esi pou eixa dei perysi basismeni apokleistika se drops enos coreanou fwtografou (http://www.hansungpil.com/zb/zboard.php?id=newfacade). Ante kai sti diki sou skyle...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ω ρε, πληροφορίες!
Φχαρ'στώ!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ η γύρα όλων των τοίχων στην πόλη μου:
http://www.lyon-visite.info/murs-peints/

Nicolas
(Είχε και κοκορέτσι στα Τρίκαλα;)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ωραίες τοιχογραφίες!
Να τις βλέπ'ς και να λυών'ς...
Κοκορέτσι, φυσικά και είχε!
Στη λαδόκολλα.

Δημήτρης είπε...

Γεια σου Nicolas! Κοντοχωριανοί είμαστε βλέπω. Εγώ κάνα δίωρο πιο κάτω.

(Γραφείο γνωριμιών ο Σκύλος)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Χαρά μας!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτρης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...

Απιστευτο ΕΡΓΟ,
πρεπει να εμεινα στην πορτα του Ερυθρου Σταυρου (που βρισκεται απεναντι) πανω απο μιση ωρα να το χαζευω. Πραγματικα εξαιρετικη δουλειά

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσιο εύρημα, όπως και τα σχόλια για τους Γάλλους

MN είπε...

Ωραιότατο!

MN είπε...

...το ξαναλέω!